Evo kako da poboljšaš nivo testosterona i spriječiš erektilnu disfunkciju

Testosteron, inače zvan muški polni hormon, ima različite sposobnosti u vašem tijelu, bez obzira jeste li muškarac ili žena.

U trenutku kada padnu razine testosterona, možete vidjeti učinak na smjer postavljanja uma, vitalnost, kvalitetu mišića, pa čak i razvoj kostiju. Pa kako biste ispravili tu neujednačenost? Promjena režima prehrane i prelazak preko specifičnih nedostataka može biti normalna želja koju ste tražili.

ŠTA TREBA VAŠEM TIJELU

Najbitniji od dodataka su cink i vitamin D3. Istraživanja su takođe otkrila da specifične masti poput onih pronađenih u djevičanskom kokosovom ulju i maslinovom ulju pomažu ponovnom uspostavljanju ili povećanju razine testosterona.

1. MASTI OD KOKOSA

Vaše tijelo treba dovoljnu razinu krutih natopljenih masti za stvaranje testosterona. Kokosovo ulje može pomoći u širenju razine testosterona.

Djeluje tako što smanjuje oksidacijski pritisak uzrokovan primjenom tekućine, smanjujući razinu malondialdehida u gonadama i smanjujući štetne uticaje upotrebe tečnosti na razinu testosterona u tijelu.

2. JAČANJE OD POMEGRANATA

Sok od šipka može vam pomoći s razinama testosterona i poboljšati vaš um. U jednoj istrazi gdje su muškarci i žene dobijali šećer svaki dan tokom dvosedmičnog vremenskog razdoblja, rezultat je bio ogroman porast razine testosterona.

3. MASLINOVO ULJE

Maslinovo ulje je takođe korisno za održavanje razine testosterona.

Naučnici su ispitivali uticaj svakodnevnog korištenja dodatnog djevičanskog maslinovog ulja na razinu testosterona. Otkrili su da su razine hormona porasle za oko 17,4 procenata.

4. CINK OD MESA

Istraživanja su otkrila odnos između razine cinka u vašim stanicama i koncentracijama testosterona. Uzimanje dodataka cinka pomoglo je povećanju razina testosterona kod starijih muškaraca s minimalnom cinkovom insuficijencijom u jednoj studiji.

5. RIBA I JAJA

Dajte tijelu dovoljno vitamina D da zadrži testosteron.

Jedan test regulisao je vitamin kao dodatke muškarcima s prekomjernom težinom i utvrdio da su njihove razine testosterona u porastu za godinu dana. Masne ribe kao što su riba, skuše, losos i jaja su izvanredni izvor vitamina D.

 

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *